25. helmikuuta 2016

KAIKKI ALKAA

Paluu blogimaailmaan ja mä oon ihan hukassa. Hukassa kaikesta uudesta ja jännittävästä. En tiedä oikein, mistä alottaisin.

Helpoiten taijan päästä starttiin kertomalla kuka on tämän blogin takana, itse kirjoittaja ja valokuvaaja. Eli mä oon tosiaan Iina-Katariina, 23-vuotias nuori nainen Espoosta, joka odottaa esikoistaan. Olen lähtösin Kajaanista, jossa ehdin asustella about 20vuotta eli suurimman osan elämästäni. Työalaani en halua mainostaa tänne, joten se jääköön pimentoon, koska se ei tuu olee mitenkään esillä blogissa. Omaan pieneen perheeseeni kuuluu mittelspitz neiti Mini, jolta löytyy ikää 4vuotta. Oikeana kätenäni löytyy rakas avomieheni, josta en kirjoita/mainitse kovin usein missään sosiaalisessa mediassa. Eli kirjoitan elämästäni mun näkökulmasta kuvien muodossa.

Miksi sitten alotin bloggaamisen? Mulla nousi pieni palo tätä kohtaan, jonka luulin kadottaneeni 3vuotta sitten, jolloin kirjotin blogia omasta elämästä. Olen aina ollut hulluna valokuvaamiseen, joten haluan tuoda kuviani esille enemmän, joten ajattelin blogin olevan siihen kaikista paras vaihtoehto. Olen ollut aina tosi huono kirjoittamaan, joten haluan tuoda itseäni esille eniten kuvien muodossa eli tässä blogissa ei tunneta lausetta "pitkät tekstit". (paitsi nyt pieni poikkeus:D) Mutta haluan kehittyä kirjoittamisessa sellaiselle tasolle, mitä itse esim. tykkäisin lukea. Simple? Not. Instagramissa panostan valokuviin täysillä, jonka haluan tuoda tänne bloginkin puolelle. (mun Instagramiin pääset sivusta, hehe.)

Mut tunnetaan parhaiten YouTubessa videobloggaajana. Olen tehnyt videoita about 2vuotta ja siitä on löytynyt se mun juttu, koska tykkään esiintyä kameran edessä ja puhua suoraan kameralle mutkitta. Sinne teen säännöllisesti videoita omasta arjesta my day muodossa, omista suosikeista ja kaikesta mahdollisesta, mikä itsestä tuntuu hyvältä. (sivusta pääset mun kanavaan) Joten tulette varmasti näkemään linkkejä tai pientä mainontaa, jos kanavalle on tullut samoihin aikoihin videoo kun blogiin on tullut uusi postaus.

Kaikkeen tähän (vloggaamiseen ja somettamiseen) uutena ja jännittävänä juttuna on tullut tosiaan mun ensimmäinen raskaus, josta haluan ottaa kaiken irti. Masuasukin nimi on Mauno, joten ei kannata hämmästellä, miksi huutelen Mauno nimee varmaan koko ajan.:D Lasketuksi ajaksi on luvattu 2.8. eli nyt on menossa raskausviikko 17. Haluan tuoda raskauttani mahdollisimman avoimesti esille omien kokemuksien kautta, oli sitten kyse masun kasvusta tai aivan helvetillisestä selkäkivuista. Niitä tekstejä on sit kiva lueskella kun vauva on syntynyt ja kunnon vauva-arki on päässyt alkamaan! Maunosta ja itse raskaudesta puhun YouTubenkin puolella tosi avoimesti mm. my day -muodossa, joten jos haluut päästä pintaa syvemmälle niin mua kannattaa seurata siellä!

Ekaksi postaukseksi ihan mukavasti luettavaa.:D Sä, joka oot jostain tänne eksynyt niin mä toivotan sut tänne tervetulleeksi seuraamaan tätä blogia! Jos sulla on joku kysymys mielessä tai muuten haluat kommentoida niin alhaalla kommenttikenttä on sulle avoin.
Photo 24.2.2016 17.08.46 IMG_2376
Untitled
Photo 24.2.2016 14.45.58 Photo 19.2.2016 10.26.36

30 kommenttia:

  1. Ihana blogi Iina! Olen seurannut videoitasi jo vuoden ja tykännyt kovasti. Olet jotenkin tosi positiivinen ja videoissasi on todella hyvä laatu. Ja hei, ihanaa tuo raskaus! Paljon onnea siitä koko perheelle! Tykkään kuulla Maunosta ja rakkaudestasi ja toivon joskus itsekin olevani tuossa tilanteessa :) Odottelen jo seuraavaa postausta. Olet ihana!!

    VastaaPoista
  2. Tosi hyvä postaus! Musta olis myös tosi kiva jos voisit tulevaisuudessakin tehdä "pitkiä" postauksia joissa on paljon tekstiä kuin myös kuvia :) ei tietenkään tarvitse jos et halua, tee niinkuin itsellesi parhaaksi näet :)
    ~Sara

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos idiksestä! Pistän ehdottomasti korvan taa!:3

      Poista
  3. Tosi makeita kuvia ja kiva et oot tullut takas blogimaailmaan :)

    VastaaPoista
  4. Voi ihana Iina,tervetuloa takaisin blogien ihmeelliseen maailmaan :D

    VastaaPoista
  5. Ihana postaus, jatka samaan malliin!
    Ootko vielä miettinyt kuinka usein päivität blogia? Hyvää loppu tiistaita!

    VastaaPoista
  6. Moikka! Eksyin sun youtubekanavalle kun ilmoitit Maunon olemassa olosta ja jäin totaallisen koukkuun sun höpinöihin! Oon samanikänen kun sinä ja täällä kans odotetaan esikoista syntyväks pari viikkoa susta jäljessä! :) kiva seurailla sun raskautta ja elämää myös nyt täällä blogin puolella! Sait vakkarilukijan! Btw oon niin kade sun masusta, täällä vaan ootetaan sitä päivää kun näyttäs oikeesti siltä et masussa olis muutakin kun ben&jerrysiä :D

    -Ida

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Onneksi olkoon teidän ihanasta pienestä! Se maha kuule pullahtaa yhtäkkiä vaan esille, joten oota vaan.:D Ja ihanaa kuulla, että tykkäät videoistani!<3

      Poista
  7. Jee, kiva et alotit bloggaamisen :)<3 Tosi ihana tää sun ulkoasu!

    VastaaPoista
  8. Ihanaa et teit blogin. En hirveesti seuraa blogeja mutta tälle blogille sanon KYLLÄ Onnee sulle, Maunolle ja sun aviomiehelle. I LOVE YOU AND YOUR VIDEOS! Oot nätti, PUS��❤️

    VastaaPoista
  9. Hei tosi kiva ku alotit bloggaamisen! Innolla odottelen jo seuraavaa postausta! �� Ja pakko vielä mainita, että tykästyin tosi kovasti tohon masukuvaan, jotenkin herkkä ja niin kaunis! ❤️

    VastaaPoista
  10. Tosi kiva postaus ja mä vasta itekkin tein eilen uuden blogin ja aattelin et alotan ihan puhtaalta pöydältä bloggaamisen, jos nyt jaksaisin muutenkin vähän ahkerammin kirjotella sinne kun ennen. Ja aww en kestä kuinka nopeesti Mauno kasvaa tuolla masussa <3

    VastaaPoista
  11. Ihanaa et sie kirjotat nyt tännekki <3

    VastaaPoista
  12. Moi. Oon seurannu sua snäpissä instassa ja youtubessa. Oon kattonu kaikki sun videot oon aina kattonu sun snäpit et en oo painanut pois etten kattois. Aina ku sulle tulee uus video tai sä laitat snäppiin jotain mul on aina pakko päästä kattoo se... En seuraa kenenkää blogeja mutta sun juttuja jaksaa kuunnella tai lukea oot positiivinen, kaunis, energinen, kiva ja muutenki ihana ja Minikin on tosi söpö ja hassu😇😂 Kaikkea hyvää teille ja Maunokin on varmaan todella söpö kun hän ayntyy😇 Teistä tulee todella hyvä perhe😇💗💗 Terkkuja koko perheelle Margitilta😇😇💗💗💗💗

    VastaaPoista
  13. Tykkään ehdottomasti enemmän blogeista kuin vlogeista, joten ihan mahtavaa päästä seurailemaan sua näin blogin kautta kun olet jo tuttu naama tuolta youtuben puolelta :) Pakko vielä maintita tuo sinun ihana vaalea tukka, sopii sulle ihan älyttömän hyvin!! Vaikka vasta 16 vuotias olenkin, niin olen mielenkiinnolla ja kateuden pisto rinnassa seurannut sun raskautta, super paljon onnea!! ♥

    VastaaPoista
  14. Aivan ihanaa tämä! ��

    VastaaPoista
  15. Oon kattonu sun videoita ja varsinkin kun kuulin raskaudestas ni oon alkanu seuraan enemmänkin. Kiva että myös blogikin nyt löytyy.

    VastaaPoista
  16. hei! mistä oot ostanu ne raskaus farkut? itse en oo mistään löytänyt noin tyylikkäitä :O

    VastaaPoista
  17. Aivan super ihana postaus! Tuun lukemaan sun kaikki postaukset❤

    VastaaPoista
  18. Sä oot ihana vlogaaja ja en ikinä lue kenenkään blogia mut nyt sun tää on ihana blogi ja sun vauva masu on niin ihana����

    VastaaPoista
  19. Terkkuja sulle ja Maunolle ♡

    VastaaPoista
  20. Mikä sun kamera on? En oo koskaan ollut mikään blogi tyyppi mutta sun tekstiä on ihana lukea����

    VastaaPoista
  21. Mikä sun kamera on? En oo koskaan ollut mikään blogi tyyppi mutta sun tekstiä on ihana lukea����

    VastaaPoista
  22. Sun tektiä on ihana lukea!💗 Ihanaa että alotit tämänkin, mutta hyvä on, että tubejutut ei jää kakkoseks!😊 Suositteleks joitain blogeja? Oiks kiva tietää mitä luet, jos itse kiinnostuisi!😊 Mut oot ihana, ja tuut aina olemaa, tsemppiä sulle ja terveisiä Maunolle!😘

    VastaaPoista